Eilen en tainnut tehdä yhtään virhettä tai mokaa töissä. Sain tentin läpi. Kaksi virhettä, mutta kaksi tai kolme saa olla, että menee läpi. Esimies kysyi, miten meni edellinen päivä ja kerroin sen mokien suman, En sitä yhtä, mutta ne muut. Kerroin kollegan kommentista, joka oli osoitettu minulle, minun tekemästä mokasta. En voi kertoa näitä tähän - paljastaisin ammattini. Kerron sen sitten, jos joskus onnistun olemaan töissä, jossa myös onnistun. Esimies oli sitä mieltä, että tulkitsen, ota herkästi itseeni kaiken, tilanne ja tapahtuma ei ollut oikeasti tavallaan yhtikäs mikään.  Hän antoi useamman esimerkin vastaavasta tilanteesta, että näitä tapahtuu, kaikille, hänellekin, kun ihmisiä ollaan.  

No niin, ei muuta kuin kohti uusia epäonnistumisia. 

Ne tapahtui tänään. Ne on virheitä, joita tapahtuu kaikille. Eikä aiheuttaneet ongelmia tai muutakaan. Ne oli korjattavissa. Mutta koska ne tapahtuivat minulle, ne olivat grandioottisia. Virheitä ja Väärintekoja. Niistä puhutaan huomenna, ylihuomenna, seuraavassa hetkessä kun vaan mahdollisuus tulee. He kysyvät, osasiko se mitään ja tämän illan työkaveri vastaa rehellisesti: ei osannut. 

Työkaveri, se sinänsä ihan kiva, sanoi: älä jännitä, ole oma itsesi. Vastasin, etten täällä ole ollut päivään oma itseni. Hän jatkoi, että kun jännitän, tulee virheitä. Ja totesi, että minä olen tarkkailun alla. 

Siis: älä jännitä, ole oma itsesti, sinä olet tarkkailun alla ja rekisteröimme kaikki sinun vihreesi, jokaisen virheen jja histelun, mitä teet. Onnistumisia me emme huomaa. 

Huomenna on erittäin haastava työpäivä.

Luulen, etten saa tehdä sitä työroolia, mikä minulla siinä olisi. Luulen, että esimies tulee sanomaan, että siirry tuohon toiseen rooliin, koska tässä on nyt niin monta uutta palikkaa tehtävänä, ja työkaverit tekee sen. Minulle ei ole laitettu seuraavaan listaan yhtään näitä työvuoroja, missä tänään ja huomenna olen, nämä on vastuullisempia.