Viikonloppu. Sunnuntai-ilta. 

MInun pitäisi nyt aloittaa lääkehoidon osaamisen tentin puuttuvien osioiden lukeminen, tentti olisi helmikuussa. Huomenna vapaapäivä, koululaiset kouluissaan, minä lukisin. 

Unohdin verkkopalvelun salasanan töihin. Vihkoon, joka on työpaikalla. Että silleen. Tuli sitten ajelureissu sinne työpaikalle. Turhaa mutkaa matkaan, ajanhukkaa. Ketuttaa. 

Lauantaina oli järkyttävän kiireinen ja raskas työpäivä. Puhkuin energiaa, olin hyväntuulinen. Sain teinit kohtuullisen vähäisellä vaatimuksella mukaan matkaan. Käytiin kävelemässä entisen laskettelurinteen kupeeseen rakennetut kuntoportaat kahteen kertaan ylös ja alas. Ylösnousu oli yllättävän raskasta ja hengästyttävää. Ja minä kun kuvittelin että minulla on nyvä kunto - koska en vesijuoksun aikana hikolle enkä hengästy lainkaan. Haha!

Lauantaina oli pieni pakkanen, ilma sees, maa kuurassa. Hyvä ulkoilusää. Hyvä valinta, luota aina intuitioon, koska tänään tuli vettä ihan solkenaan. Lähdimme uimahallille, isoon, jokunen vuosi sitten remontoituun ja laajennettuun, jossa emme olleet aiemmin käyneet. 

- - -